Rollin' blog

Filmkritikák! Humor! Ingyen sapka!

Rollin' blog

három fajta ember van: aki tud számolni, meg a blogolók

Gyerekjáték

2014.03.08. - Fratelli Szólj hozzá!

A mozi előtt állva két film között cikáztak a gondolataim flipper módjára, mivel mindkét film a maga zsánerében rég nem látott értékeléseket kapott. Ez a két film a lone survivor, meg a lego film volt. Végül a moziból hazaérve a legoimat poroltam le, nem a játékpuskákat.

 

 A lego kaland főszereplője Emmet. Emmet egy mindennapi ember (izé, legoember). Dolgozik, popzenét hallgat, örül mindennek, mindenkivel kedves, és a világot szépnek látja. Emmet egy nagyon szürke egyén. Viszont hősünk belebotlik a xyerekjébe (isten tudja mi volt a neve) ami hozzá is ragad + a lázadás egyik tagjába, aki Lara Croftot megalázóan nagy spíler, és kiderül hogy az ereklye miatt ő a kiválasztott, és hogy a szép kis világ amiben él, valójában egy zsarnok tart a kezében. Elég sablonsztori, mi? Hát az is, de emiatt ne aggódjunk, mert a körítése zseniális. Mindenidők egyik legepicebb nevű lord Business nagyon király főgonosz, a kétarcú rendőr is elvan találva, a jók pedig mind híres karakterek legóba átgyúrva (batman, gandalf, 80-as évekbeli űrhajós :D). És nem üres karakter az összes, jól vannak kitöltve, persze humorosak is. Talán a shrek 2 óta nem élveztem ennyire mesét, és ahogy elnéztem, ezzel nem voltam egyedül, hisz a mellettem ülő kiskrapek is jól szórakozott, bár a film végefelé lévő nagy csavarnál éreztem azt, hogy szegény a film felét kb nem érti. És itt a nagy varázsa a filmnek: korosztálytól független szórakozás. Basszus, sok poén kifejezetten csak felnőtteknek szólt, és a filmnek volt egy kisebb tanulsága a fő, legyünk egyediek, te tudjunk közösségben is működni mellet, mégpedig a betokosodott embereknek szólt. Nem lövöm le, én nagyon kellemeset csalódtam. Nem ment át lego promozásba, hogy akkor most "reklámozzuk a hülyegyerekeknek a legot moziban".  

 

Mindenidők legmájerebb batmanje van ebben a filmben.

 

 

Szóval röviden, a lego kaland egy örök darab lesz nálam. Vicces, van tanulsága, de ami a legdurvább az az, hogy visszaadta a feelinget, mikor kiskoromban órákig legoztam, a bábuknak személyiséget adva, és történetet írva köréjük. Ez a film kitrúta és a pofámba vágta ezeket az emlékeket, azt ordítva hogy "látod bazki, ezért vagyunk mi ekkora császárok". Kár hogy már marhadrága.

Címkék: kritika film lego movie lego kaland

A bejegyzés trackback címe:

https://kep-kocka.blog.hu/api/trackback/id/tr565849815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása